Parken Zoo Episode 4

Jorå, för fjärde året i rad drog vi till Parken Zoo för en heldag med Oscar och Ebbott. Och deras mammor och pappor såklart. Det var superduperkul som vanligt, kolla själva:


Freja hänger med Oscar och Ulrika.


EN TIGER!!!!


Inte orkade vi gå hela dagen heller, tur att vi har en stark lagerarbetare till mamma.


Vi klappade gulliga getter och får.



Freja tog en tupplur i vagnen. Hon var INTE glad när vi väckte henne.



Det här var det bästa: Flying Frog. Ebbott fick åka med mig så han inte skulle bli rädd.
Själv är man ju en våghals som tycker om allt som går fort.



Tror jag åkte denna grej fem gånger. Det kittlades i magen kan jag säga!





Kommentarer
Postat av: Oscar

Åh, vad trevligt vi hade! Jag längtar till nästa gång! Hoppas vi kan träffas nån gång innan dess...

2012-05-17 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0